Continental Kış Lastiği 2020

Continental Kış lastiği, kış mevsimi için sağlam bir yatırımdır.

Her kış yaşadığınız yerde sıcaklık 7 derecenin altına düşüyorsa kış lastiği almanız önemlidir. Bazı ülkelerde kış lastiği zorunludur. Mesela Türkiye’de 1 Aralık 1 Nisan tarihleri arası yolcu taşımacılığı yapan her aracın kış lastiği takması kanunen zorunludur.

Yanaktaki M + S ve Three-Peak Mountain Snowflake sembolü bu lastiğin uluslararası düzenlemelere uygun olduğu anlamına gelir.

Optimum performans ve güvenliği sağlamak için hava basıncını aracınızın el kitabına göre izleyin.

-Kompakt ve orta büyüklükteki araçlar için her türlü kış hava koşulunda maksimum güvenlik.

-Islak kış günlerinde maksimum fren performansına güvenin

-Buzla kaplı yollarda kısa fren mesafesine güvenin

-Karla kaplı yollarda güvenli viraj alma ile yolda kalın

ContiSeal ™, Continental kış lastiği için hasarlı bir lastik sırtını kapatmak için tasarlanmış bir teknolojidir. Çivi gibi yabancı cisimlerin girmesi durumunda, anında yol kenarı lastik değişimine gerek yoktur ve delici cisim yerinden çıksa bile delikler kapalı kalır. ContiSeal ™ yapışkan, viskoz bir sızdırmazlık tabakasıdır. Sırt bölgesinde lastiğin iç kısmına uygulanır. ContiSeal ™, tüm lastik deliklerinin %80’ini kapatır ve bu nedenle patlak lastik riskini azaltır. ContiSeal ™ lastikleri, yanak kısmında bir sembol ile açıkça işaretlenmiştir ve yaygın olarak bulunan tüm jantlarla uyumludur.

Peki arabanız için biraz kış lastiği almaya hazırsınız. Tebrikler. Sıcaklığın her mevsim 7 derecenin altına düştüğü bir bölgede yaşıyorsanız, kendinizin ve yoldaki diğer kullanıcıların güvenliğini sağlamak çok mantıklı bir karar.

Kış lastikleri, yolda kar, buz ve düşen sıcaklık riskini azaltan benzersiz özelliklere sahiptir ve bu da sürücülere direksiyonun arkasında daha fazla kontrol sağlar.

Hava soğuduğunda neden kış lastikleri daha etkilidir?

İyi bir kış lastiğinin belirleyici özellikleri sırt deseni, kılcal kanallar ve lastik bileşiğidir. Havalar soğumaya başladığında ve yollarda buz olduğunda, bu lastikler hava şartlarının üstesinden gelmeye hazırdır.

Continental kış lastikleri, karlı, ıslak ve buzlu yollarda üstün çekiş sağlamak için özel bir sırt desenine sahiptir. Tekerleğin dönüşü, karı daha geniş oluklara itecek ve ek çekiş üretecektir. Sırtta ayrıca, lastik sırtı bloklarının esnemesini ve kar veya buzun derinliklerine inmesini sağlayarak ek çekiş sağlayan kılcal kanallar (küçük küçük yuvalar) bulunur.

Son olarak, lastik bileşiği daha yüksek bir doğal kauçuk yüzdesine sahiptir, bu nedenle soğuk havalarda yumuşak ve esnek kalır. Lastik bileşimi bir yaz lastiğinde olduğu gibi kış koşullarında performans gösterecek şekilde tasarlanmamış ise, sertleşecek ve kırılgan olacaktır. Bu da çekiş ve tutuşta önemli bir düşüşe yol açar.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir